تبلیغات
عشق یعنی انتظار منتظر**سینه ای مجروح از مسمار در - شبهه ای راجع صیغه(متعه) و جواب آن

دانلود آهنگ جدید




یکی از دوستان که معلوم نیست وهابیه یا سنی یا مسیحی شبهه ای مطرح کرده اند
که لینکش رو میذارم تا خودتون ببینید و بعدش خودم در حد دانش ضعیفم جواب میدم
 و دوستان هم مذهبم یاری کنند



 لینک مطلب


و اما یه تیکه مهم از شبهه :

علامه شمس‌الدین سرخسی می‌گوید:
«به ما چنین رسیده است که پیامبر خدا ص در عصر خود سه بار در غزواتی که
از نظر جنسی مردان در مضیقه قرار گرفته‌اند نکاح متعه را حلال کرده است اما
 بعداً از آن نهی نموده است و غیر از آن سه بار کلاً تداوم نداشته است تا
 نیازمند دلیل نسخ باشد». (المبسوط 5/152)
و در این زمینه امت به اجماع رسیده‌اند همانطور که جصاص، قاضی
عیاض وخطابی ذکر کرده‌اند.(احکام القرآن 2/152، المعلم 2/131،
شرح صحیح مسلم نووی 9/181، فتح الباری 9/78)


جوابهای سوال گونه بنده حقیر :


اولا صریح قرآن در آیه 24 سوره نساء متعه یا همان ازدواج موقت است.

دوما وقتی خدا در قرآن میگه متعه رو جایز دونسته پیامبر چطور حرف خدا را رد میکند؟

سوما چطور است که همه جوازها به صورت استثنا برای بزرگان اهل سنت صادر شده؟

چهارما چطور است زمانی که اصحاب رسول خدا در فشار قرار گرفته اند متعه زنا نیست اما برای بقیه مردم تا قیامت زنا حساب میشه؟

آیا بقیه مردم غریزه و شهوت ندارند؟آیا تحت فشار قرار نمیگیرند؟نأعوذبالله آیا این بی عدالتی از جانب رسول خدا (ص) نیست؟

پنجما مگر زنان یهود و نصارا آدم نبودند که مورد ظلم قرار بگیرند؟جالبه این فتوا ها پایه و اساس تفکر وهابیت امروزی بوده .الان وهابی ها با همین طور فتواها هم شیعه ها رو مشرک میدونن و میگن بعد از کشتن شوهرانشون برای ازدواج احتیاج به نگهداشتن عده وفات یا طلاق نیست.

ششما اگر شیعه مشرک است اصلا اسلام را قبول ندارد که ازدواج با زن شیعه نیاز به عده طلاق یا وفات داشته باشد و اگر مرد شیعه مشرک و واجب القتل باشد زن شیعه هم حکمش همین است.

هقتما چطور در بعضی خانوادهای شیعه همه کشته میشوند حتی زنان و در بعضی خانواده ها که زنان زیبا دارند زنان را نمیکشند.برای ازدواج موقت زورکی !!!چون بالاخره آنها که برای همیشه در آن کشور یا محل باقی نمی مانند

هشتما مگر میشود پیامبر (ص) امر به صیغه زوری حتی به صورت استثنا کند؟در ازدواج دائم یا صیغه شرط صحت بر رضایت دو طرف است نه یک طرف!در غیر این صورت که قرارداد باطل  است و همان حکم زنا را دارد و مرتکب شونده آن باید مجازات شود و دستور دهنده به آن نیز باید مجازات شود و کسی که دستور به زنا دهد لیاقت نبوت نخواهد داشت.

نهما اگر فقط آن سه بار در زمان پیامبر (ص) انجام و سپس تا قیامت نهی شده پس چطور و چرا در زمان ابوبکر و قسمتی از زمان عمر انجام شده و سپس عمر آن را حرام کرده؟

دهما در جنگ خیبر مسلمانان در حال جنگ با یهودیان بودند پس چطور زنان آنها را صیغه میکردند؟

یازدهم اینکه منطق اسلام و رسول خدا (ص) اینست که وقتی جنگ میشود پس از پایان جنگ با زن و بچه و افراد پیر کار نداشته باشند و اسیر را نکشند و فراری را دنبال نکنند.به چه حقی با زنان آنان و بدون رضایت ازدواج کرده اند؟

درسته که پیامبر(ص) دختر مرهب یهودی رو به ازدواج دائم خودش درآورده اما از روی اجبار نبوده و دائم بوده و اون خانم خودش رضایت داشته

ببینید چقدر بین این منطق مخفی پشت پرده و اتفاقات امروز سوریه شباهت است!!!

در واقع بعضیا از همون اول میخواستند پیامبر (ص) رو با این حرفها از درجه اعتبارو عصمت ساقط کنند تا از طریق آن اهل بیت (ع) رو از اعتبار وعصمت ساقط کنند تا در این آشفته بازار دوران خوشگذرانی خود از دنیا و کسب ثروت و قدرت و شهوت را با آسودگی و بدون مزاحمت سپری کنند


لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.

:::●┼┼ اگه دوست داری توی وبلاگت چت روم داشته باشی کلیک کن اینجا┼┼●:::


Get your own Chat Box! Go Large!

:::●┼┼ اگه دوست داری توی وبلاگت چت روم داشته باشی کلیک کن اینجا┼┼●:::



  • ساح